Klantenservice!

U kunt op 2 manieren contact opnemen:
1) E-mail: klantenservice@tescabehang.nl (Bij voorkeur!)
2) Telefoon: 085-1850016
Bereikbaar: Op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag én zondag van 10.00 tot 15.00 uur


                

Tevens heeft u de mogelijkheid het contactformulier in te vullen.

Gegevens Tescabehang:
- Vestigingsadres: Cederstraat 10, 2023 WS  Haarlem (dit is géén bezoekadres)
- KvK-nummer:  71317325
- BTW-nummer: NL858667095B01

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik het behang?

Voer in de invoervelden “Hoogte” en “Breedte” de gewenste maat in. U ziet nu een kader verschijnen waarin het behang is te zien. Dit kader is te verschuiven. Als U het gewenste kader heeft ingesteld kunt u op de button selecteren klikken. U ziet nu hoe het behang er aan de muur uit komt te zien. 

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Bij Tescabehang betaal je nooit verzendkosten. Hoe groot of klein het bestelde behang ook is.

Met welke pakketdienst wordt mijn behang verstuurd?

Dit is in alle gevallen met DPD. Wij hebben stevige afspraken gemaakt met DPD om zeer voorzichtig met de bestellingen om te gaan.

Kan ik het product volgen na bestelling?

Zodra het maatwerk behang klaar is ontvangt u van ons een track & trace link zodat de bestelling keurig netjes is te volgen.

Zijn jullie een Nederlands bedrijf of krijg ik tijdens een telefoongesprek een buitenlands sprekend persoon aan de telefoon?

Wij zijn een 100% Nederlands bedrijf met Nederlands sprekende telefonistes. Aan ons telefoonnummer is ook te zien dat u een Nederlands nummer kiest.

Wat te doen als een product is beschadigd?

Wij verpakken uw artikelen met veel zorg en een beschadiging komt zelden voor. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat uw bestelling tijdens transport beschadigd raakt. 

Indien uw bestelling wordt afgeleverd zonder dat u hiervoor hoeft te tekenen, dient u binnen 24 uur per email melding te doen van eventuele schade.

Bij schade aan artikelen vragen wij u altijd om duidelijke foto's van de beschadiging aan ons te mailen. (zie onder) Correct aangegeven schade wordt kosteloos vervangen of vergoed.

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk (minimaal) 3 foto's waaruit de beschadiging duidelijk blijkt, minstens 1 foto van de verpakking(inclusief het verzendlabel) 1 foto waaruit duidelijk de beschadiging blijkt en 1 foto van het gehele product (uiteraard incl. de beschadiging). Graag sturen naar klantenservice@tescabehang.nll.  Binnen 24 uur (op werkdagen) nadat u Tescabehang de foto's hebt gestuurd krijgt u van Tescabehang te horen hoe dit opgelost gaat worden. Graag niet het beschadigde product retour sturen voordat u bericht van ons hebt ontvangen.

Welke eigenschappen/kwaliteit heeft het Tescabehang- fotobehang?

Wij drukken uitsluitend op vliesbehang. Dat is 122 g/m² zwaar en bestaat uit cellulose en textielvezels. Deze combinatie maakt het vliesbehang bijzonder robuust en stevig. Ons vliesbehang is dampdoorlatend, scheuroverbruggend, stootvast, afwasbaar en extreem lichtbestendig en vrij van pvc. Ons vliesbehang is alleen geschikt voor gebruik binnenshuis.

Welke lijm moet ik gebruiken?

Lijm voor vliesbehang. Bij elke (middel) grote bouwmarkt te koop.

Op welke ondergrond kan ik behangen?

De ondergrond moet droog, schoon, glad en absorberend zijn.

Welke breedte heeft een baan fotobehang?

De baanbreedte is 50 cm. Wanneer u bijvoorbeeld behang met een breedte van 280 cm bestelt, krijgt u 5 volledig bedrukte banen en één bedrukte baan van 30 cm geleverd.

Met welke resolutie wordt mijn behang gedrukt?

Onze printers behoren tot de meest moderne op de markt en drukken met een resolutie van maar liefst 2400 ppi. een garantie voor super scherpe beelden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Binnen 24 uur na de bestelling is dit mogelijk. I.v.m. de snelheid van ons productieproces is het na genoemde 24 uur niet meer mogelijk